Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GLYCO do Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) ELRING
Silnik FA1 Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FA1
Silnik VICTOR REINZ Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BOSCH
Silnik FILTRON Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FILTRON
Silnik AJUSA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AJUSA
Silnik VAICO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) VAICO
Silnik MANN-FILTER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik HART Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HART
Silnik KNECHT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KNECHT
Silnik VIKA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) VIKA
Silnik CORTECO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) CORTECO
Silnik KAMOKA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KAMOKA
Silnik MAHLE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MAHLE
Silnik AE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AE
Silnik DENCKERMANN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) DENCKERMANN
Silnik GATES Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik PURFLUX Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) PZL FILTERS
Silnik SKF Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) SKF
Silnik UFI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) UFI
Silnik AKRON-MALÒ Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AKS DASIS
Silnik AMC Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AMC
Silnik AUTOMEGA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AUTOMEGA
Silnik CHAMPION Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) CHAMPION
Silnik COMLINE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FEBEST
Silnik FLENNOR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FLENNOR
Silnik FRAM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FRAM
Silnik FRECCIA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GLASER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) GLASER
Silnik GLYCO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) GLYCO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) IPARTS
Silnik JP GROUP Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KING Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KS TOOLS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KS TOOLS
Silnik NISSENS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) NISSENS
Silnik NPS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) NPS
Silnik NÜRAL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) NÜRAL
Silnik OEM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) OEM
Silnik OPTIMA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) PAYEN
Silnik PURRO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) SOFIMA
Silnik SOG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) SOG
Silnik TRISCAN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) WIX FILTERS
Producent:GLYCO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GLYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55-3443 SEMI
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLYCO
Kod:
55-3443 SEMI
Jednostka:
sztuka
Przetwarzanie: Połowicznie
Numer komponentu: 55-3443
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
GLYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A124/4 STD
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLYCO
Kod:
A124/4 STD
Jednostka:
sztuka
Numer komponentu: 04-3529
Numer komponentu: 04-3530
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A292/4 STD
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLYCO
Kod:
A292/4 STD
Jednostka:
sztuka
Numer komponentu: 04-4782
Numer komponentu: 04-4783
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 208,00 zł
106,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze