Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METALCAUCHO do Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FEBI BILSTEIN
Silnik DT SPARE PARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DT SPARE PARTS
Silnik SWAG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SWAG
Silnik CORTECO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) CORTECO
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik AUTOMEGA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) AUTOMEGA
Silnik MAXGEAR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MAXGEAR
Silnik MANN-FILTER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MANN-FILTER
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik BOSCH Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BOSCH
Silnik FAE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FAE
Silnik GATES Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) GATES
Silnik HENGST FILTER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HENGST FILTER
Silnik JAPKO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JAPKO
Silnik METZGER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) METZGER
Silnik NRF Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) NRF
Silnik AJUSA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ASHIKA
Silnik AUTLOG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) AUTLOG
Silnik BGA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BGA
Silnik BIRTH Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BORG & BECK
Silnik BUGIAD Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BUGIAD
Silnik CHAMPION Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DAYCO
Silnik DELPHI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DR!VE+
Silnik EPS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) EPS
Silnik ERA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ERA
Silnik ESEN SKV Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) EUROREPAR
Silnik FACET Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FACET
Silnik FEBEST Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FEBEST
Silnik FILTRON Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FILTRON
Silnik FLENNOR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FLENNOR
Silnik FRIGAIR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FRIGAIR
Silnik GOETZE ENGINE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) GOETZE ENGINE
Silnik HART Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HART
Silnik HC-CARGO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HITACHI
Silnik HOFFER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HUTCHINSON
Silnik IMASAF Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) IMASAF
Silnik IPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JAPANPARTS
Silnik JC PREMIUM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JP GROUP
Silnik JPN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JPN
Silnik KLOKKERHOLM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KLOKKERHOLM
Silnik KNECHT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KW
Silnik LUCAS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) LUCAS
Silnik MAHLE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MAHLE
Silnik MAPCO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) METALCAUCHO
Silnik METELLI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) METELLI
Silnik MEYLE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MEYLE
Silnik MISFAT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) NIPPARTS
Silnik NPS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) NPS
Silnik OEM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) OEM
Silnik PIERBURG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) PIERBURG
Silnik PURFLUX Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) PURFLUX
Silnik PURRO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) PURRO
Silnik PZL FILTERS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SCT - MANNOL
Silnik SNR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SNR
Silnik SOFIMA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SOFIMA
Silnik SOGEFIPRO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SOGEFIPRO
Silnik THERMOTEC Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) THERMOTEC
Silnik TOPRAN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) TOPRAN
Silnik TRICLO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) TRICLO
Silnik TRISCAN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) TRISCAN
Silnik UFI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) UFI
Silnik VAICO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VAICO
Silnik VALEO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VALEO
Silnik VEMA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VEMA
Silnik VEMO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VEMO
Silnik VEYANCE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VEYANCE
Silnik VIKA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VIKA
Silnik WIX FILTERS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) WIX FILTERS
Producent:METALCAUCHO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
00759
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
00759
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,083
Wymiar gwintu: 26x150
Masa [g]: 82
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
02669
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
02669
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,01
Masa [g]: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze