Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów VAICO do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Skrzynia Biegów BGA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BGA
Skrzynia Biegów BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Skrzynia Biegów CORTECO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CORTECO
Skrzynia Biegów DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Skrzynia Biegów ELRING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELRING
Skrzynia Biegów HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Skrzynia Biegów LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Skrzynia Biegów METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Skrzynia Biegów SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Skrzynia Biegów ZF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ZF
Producent:VAICO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V30-2377-BEK
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V30-2377-BEK
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelką miski olejowej
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Typ skrzyni biegów: 9G-Tronic
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
ID skrzyni biegów: JR913E
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Typ skrzyni biegów: 725,0
Typ skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 9-biegowa
Ciężar [kg]: 1,322
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1331,00 zł
783,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V30-2377
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V30-2377
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelką miski olejowej
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 80000
Typ skrzyni biegów: 9G-Tronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Pojemność [litr]: 10
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Jednostka ilości: Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z ilością oleju dla stand. wymiany oleju
Typ skrzyni biegów: 725,0
Typ skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 9-biegowa
Ciężar [kg]: 13,141
ID skrzyni biegów: JR913E
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2866,00 zł
1791,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V30-2377-XXL
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V30-2377-XXL
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelką miski olejowej
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 80000
ID skrzyni biegów: JR913E
Pojemność [litr]: 12
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Jednostka ilości: Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z ilością oleju do płukania olejem
Typ skrzyni biegów: 725,0
Typ skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 9-biegowa
Ciężar [kg]: 13,752
Zalecenie producenta oleju: 236.17
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3142,00 zł
1964,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia biegów TouchShift (Mercedes) - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Zamieszanie wokół skrzyni biegów TouchShift używanej przez Mercedesa. Co powinniście wiedzieć o jej naprawach i kosztach?

Skrzynia biegów TouchShift to kolejny przykład na to, jak wiele ciągle jeszcze musimy się nauczyć o stosowanych w motoryzacji rozwiązaniach. Niby bowiem wszystko jest tu jasne i proste, a wciąż mamy z tą przekładnią jakieś problemy. W dużej mierze jest to jednak zasługa samych producentów.

czytaj więcej >
Skrzynia Opel Easytronic - opinie, naprawa, usterki, trwałość, koszty eksploatacji

Opel Easytronic – solidna konstrukcja czy przekleństwo każdego kierowcy? Poznajcie opinie o tej przekładni

Opinie na temat zautomatyzowanej skrzyni biegów Easytronic są skrajnie różne. Dla części ekspertów z dziedziny motoryzacji, Easytronic jest rozwiązaniem dokładnie takim, jakim być powinno. Inni z kolei uważają tę zautomatyzowaną skrzynię biegów za jedną z największych porażek Opla. A jaka jest prawda? Właśnie na to pytanie spróbujemy w tym artykule odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Selespeed, Dualogic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Co warto wiedzieć o skrzyniach biegów Selespeed i Dualogic? Jak wygląda naprawa i eksploatacja tych konstrukcji?

Manualne skrzynie biegów są sprawdzone, lekki i trwałe. Z kolei przekładnie automatyczne zapewniają bardzo duży komfort jazdy zwłaszcza w warunkach miejskich. Jak pogodzić oba te rozwiązania? Tworząc skrzynie półautomatyczne w rodzaju Selespeed i Dualogic.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Hydra-Matic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Skrzynia biegów Hydra-Matic. Co sprawia, że ma tak złą opinię wśród bardzo wielu kierowców?

Automatyczną skrzynię biegów znaną jako Hydra-Matic jednym tchem wymienia się w czołówce najbardziej awaryjnych i kosztochłonnych przekładni, jakie można obecnie spotkać. Czy opinie ta mają potwierdzenie w faktach? Jakie awarie zdarzają się w tych konstrukcjach?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze