Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia do Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.4 MPI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2021.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia EIBACH Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.4 MPI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2021.05 - obecnie) EIBACH
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
F11-42-052-02-FA
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F11-42-052-02-FA
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Zawieszenie: Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta: Eibach
Projekt resora: Sprężyna zwojowa
Średnica drutu [mm]: 12,3
Liczba zwojów: 4,75
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 710,00 zł
384,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
F11-42-052-01-RA
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F11-42-052-01-RA
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Zawieszenie: Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta: Eibach
Projekt resora: Sprężyna zwojowa
Średnica drutu [mm]: 10,5
Liczba zwojów: 8,75
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 710,00 zł
384,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
E10-42-052-02-22
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
E10-42-052-02-22
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Rodzaj rejestracji: Z certyfikatem TUV
Obciążenie osi przedniej do [kg]: 900
Obciążenie osi tylnej do [kg]: 870
Oś: Zawieszenie z belką skrętną
Zawieszenie: Do wszystkich seryjnych systemów amortyzacji
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez systemu poziomującego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Proces wymiany sprężyn zawieszenia nie należy do czynności skomplikowanych, jednak wymaga doświadczenia warsztatowego. Niezbędne będą także specjalistyczne narzędzia, które nie każdy posiada w swoim garażu; wymiana wymaga bowiem stosowania odpowiednich narzędzi ściskających. Jeżeli nie posiadacie takich urządzeń, wymianę sprężyn sugerujemy powierzyć mechanikowi.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze