Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło RAVENOL do Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SWAG
Sprzęgło MINTEX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) JURID
Sprzęgło MEYLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 540KM, 397kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VALVOLINE
Producent:RAVENOL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RAVENOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1350601-001-01-000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1350601-001-01-000
Jednostka:
sztuka
Cecha chemiczna: Lepki
Rodzaj połączenia: Butelka
Pojemność [litr]: 1
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja: ISO 4925 Klasse 4
Specyfikacja: SAE J 1704
Pojemność: 4
Klasa lepkości: DOT4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RAVENOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1350602
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1350602
Cecha chemiczna: Lepki
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 5.1
Specyfikacja: ISO 4925 Klasse 5.1
Specyfikacja: SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot
RAVENOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1350601
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1350601
Cecha chemiczna: Lepki
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja: ISO 4925 Klasse 4
Specyfikacja: SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze