Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TRW
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MAXGEAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło SCHAEFFLER LUK Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SCHAEFFLER LUK
Sprzęgło MINTEX Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOJE AUTO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło VAICO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VAICO
Sprzęgło BLUE PRINT Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło NTY Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) NTY
Sprzęgło ABE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ABE
Sprzęgło AISIN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BENDIX Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BORG & BECK Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło CIFAM Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło FEBEST Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FEBEST
Sprzęgło FTE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FTE
Sprzęgło GIRLING Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) GULF
Sprzęgło IPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło JURID Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) JURID
Sprzęgło KAMOKA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KAMOKA
Sprzęgło KAVO PARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KAVO PARTS
Sprzęgło KAWE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LPR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LPR
Sprzęgło METELLI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) METELLI
Sprzęgło METZGER Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MEYLE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło NK Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) NK
Sprzęgło NPS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) NPS
Sprzęgło ORGANIKA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło PROTECHNIC Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) PROTECHNIC
Sprzęgło QUINTON HAZELL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło SACHS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SAMKO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SWAG
Sprzęgło TEXACO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOPRAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło TOTAL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TRISCAN
Sprzęgło VALVOLINE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VALVOLINE
Sprzęgło VEMO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VEMO
Producent:MAXGEAR

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
36-0047
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0047
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Rodzaj połączenia: Butelka
Kolor: Żółty
Pojemność: 0.5
Klasa lepkości: DOT4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000406
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000406
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Cecha chemiczna: Syntetyczny
Pojemność [litr]: 1
Temperatura wrzenia [°C]: 245
Rodzaj połączenia: Butelka
Dopuszczenie przez producenta: Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta: Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta: Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości: Litr
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja: ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja: SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Punkt wrzenia [°C]: 160
Pojemność [litr]: 1,0
Dopuszczenie przez producenta: Ford M6C9103A
Pojemność: 1
Klasa lepkości: DOT4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000407
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000407
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Cecha chemiczna: Syntetyczny
Pojemność [litr]: 5
Temperatura wrzenia [°C]: 245
Rodzaj połączenia: Kanister
Dopuszczenie przez producenta: Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta: Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta: Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości: Litr
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja: ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja: SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Punkt wrzenia [°C]: 160
Pojemność [litr]: 3,0
Dopuszczenie przez producenta: Ford M6C9103A
Pojemność: 3
Klasa lepkości: DOT4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
61-0096
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
61-0096
Jednostka:
komplet
Średnica otworu 1 [mm]: 31
Liczba otworów mocujących wysprzęglika centralnego: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 221,00 zł
113,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000476
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000476
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: DOT4
Dopuszczenie przez producenta: Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta: Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta: Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta: Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta: Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta: Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta: Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości: Litr
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja: ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja: SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Punkt wrzenia [°C]: 160
Rodzaj połączenia: Butelka
Pojemność [litr]: 0,5
Dopuszczenie przez producenta: Ford M6C9103A
Pojemność: 0.5
Klasa lepkości: DOT4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
46-0106
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
46-0106
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 227,00 zł
116,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze