Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LPR do Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SWAG
Sprzęgło LUK Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) LUK
Sprzęgło SACHS Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SACHS
Sprzęgło VALEO Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VALEO
Sprzęgło A.B.S. Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło ACKOJA Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ACKOJA
Sprzęgło AISIN Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BREMBO Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CASTROL Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło CIFAM Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło EUROL Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FERODO Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FERODO
Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło KAVO PARTS Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KAVO PARTS
Sprzęgło KAWE Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) LPR
Sprzęgło MAXGEAR Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło METELLI Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) METELLI
Sprzęgło MOTUL Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NK
Sprzęgło OYODO Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) OYODO
Sprzęgło QUINTON HAZELL Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RYMEC Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło SAMKO Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SIDAT Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SIDAT
Sprzęgło VALVOLINE Hyundai i40 I (VF) 1.6 CRDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VALVOLINE
Producent:LPR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3255
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
3255
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Średnica tłoka [mm]: 31
Dla numeru artykułu: 3255
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 483,00 zł
254,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LPR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3322
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
3322
Średnica tłoka [mm]: 28
Materiał: Aluminium
Wymiar gwintu: 12 X 9
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze