Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM do Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Sprzęgło AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło KAMOKA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SACHS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SCHAEFFLER LUK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SCHAEFFLER LUK
Sprzęgło TOPRAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 350 e (213.050) sedan 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31840
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
31840
Jednostka:
sztuka
Ilość montowana w aucie: 1
Masa [g]: 36
Grubość [mm]: 13
Długość [mm]: 49
Długość całkowita [mm]: 64
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze