Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MOTUL do Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) SWAG
Sprzęgło VALEO Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) VALEO
Sprzęgło DELPHI Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło LPR Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) LPR
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło SACHS Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) SACHS
Sprzęgło TOPRAN Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło A.B.S. Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło ABE Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) ABE
Sprzęgło AISIN Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) AISIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło ATE Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) ATE
Sprzęgło BLUE PRINT Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło BREMBO Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CIFAM Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło EUROL Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) FTE
Sprzęgło IPARTS Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło LIQUI MOLY Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LUK Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) LUK
Sprzęgło METELLI Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) METELLI
Sprzęgło METZGER Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NEXUS Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) NEXUS
Sprzęgło NK Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) NK
Sprzęgło SAMKO Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło STATIM Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) STATIM
Sprzęgło TRW Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) TRW
Sprzęgło VALVOLINE Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) VALVOLINE
Producent:MOTUL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTUL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
27302
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
27302
Specyfikacja: 4
Specyfikacja: 6)
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 3
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja: ISO 4925 (Classes 3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze