Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka VEMO do Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka PIERBURG Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka AKS DASIS Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka IPD Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) IPD
Turbosprężarka JP GROUP Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SASIC Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) VICTOR REINZ
Turbosprężarka WALKER Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) WALKER
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V42-63-0003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V42-63-0003
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Ilość biegunów: 2
Ciężar [kg]: 0,202
Szerokość opakowania [cm]: 4,9
Wysokość opakowania [cm]: 9,2
Głębokość opakowania [cm]: 9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 598,00 zł
323,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V22-63-0017
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V22-63-0017
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Długość [mm]: 95
Szerokość [mm]: 60
Wysokość [mm]: 60
Ciężar [kg]: 0,21
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Ilość biegunów: 2
Kolor obudowy: Czarny
Szerokość opakowania [cm]: 4,9
Wysokość opakowania [cm]: 9,2
Głębokość opakowania [cm]: 9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 672,00 zł
363,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze