Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia HEPU do Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia MAXGEAR Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia AJUSA Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BUGATTI Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BUGATTI
Układ Chłodzenia DAYCO Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GK Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HEPU Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS JAKOPARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Chłodzenia KWP Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia METELLI Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia TRISCAN Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALEO Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) VAN WEZEL
Producent:HEPU

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
4.8 (20 ocen)
Kod produktu:
P7424
niedostępny
4.8 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
P7424
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]: 105
Średnica koła łopatkowego: 49
Liczba skrzydeł: 6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze