Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BOSCH do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia AKS DASIS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BIRTH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BIRTH
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BOSCH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia EPS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia FACET Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia GK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HEPU Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KW Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia METZGER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia NISSENS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia PIERBURG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia RAVENOL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia THERMOTEC Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia VAICO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALEO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMA
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.8 (20 ocen)
Kod produktu:
0 392 023 382
niedostępny
4.8 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 392 023 382
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej
Napięcie [V]: 12
Cisnienie [bar]: 0,2
Wydatek [l/h]: 500
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 640,00 zł
346,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze