Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia HELLA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia AJUSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CASTROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DAYCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DOLZ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia ERA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ERA
Układ Chłodzenia ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FAST Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia GATES Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HEPU Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KAMOKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KWP Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia LPR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LPR
Układ Chłodzenia MAHLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METELLI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OEM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia OPTIBELT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORLEN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PIERBURG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia PRASCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PRASCO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RAVENOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SAMKO
Układ Chłodzenia SNR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SNR
Układ Chłodzenia THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia TYC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TYC
Układ Chłodzenia VALEO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VEMO
Producent:FEBI BILSTEIN

11 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
172018
dostępny
4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172018
Jednostka:
sztuka
Kolor: Lilowy
Pojemność [litr]: 1
Specyfikacja: G12++ (-35°C)
Ciężar [kg]: 1,06
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
37400
dostępny
4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
37400
Jednostka:
sztuka
Kolor: Lilowy
Pojemność [litr]: 1,5
Specyfikacja: MB 325.6
Specyfikacja: VW TL 774 G
Specyfikacja: MAN 324 Typ Si-OAT
Specyfikacja: Scania TB 1451
Specyfikacja: G12++
Specyfikacja: MB 325.5
Ciężar [kg]: 1,746
Dla numeru OE: G 012 A8G M1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
30533
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
30533
Jednostka:
sztuka
Materiał: Tworzywo sztuczne
Ciśnienie otwarcia [bar]: 2,1
Dla numeru OE: 000 501 82 15
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
172019
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172019
Jednostka:
sztuka
Kolor: Lilowy
Pojemność [litr]: 5
Specyfikacja: G12++ (-35°C)
Ciężar [kg]: 5,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
172020
dostępny
4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172020
Jednostka:
sztuka
Kolor: Lilowy
Pojemność [litr]: 10
Specyfikacja: G12++ (-35°C)
Ciężar [kg]: 10,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
37401
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
37401
Jednostka:
sztuka
Kolor: Lilowy
Pojemność [litr]: 5
Specyfikacja: MB 325.6
Specyfikacja: VW TL 774 G
Specyfikacja: MAN 324 Typ Si-OAT
Specyfikacja: Scania TB 1451
Specyfikacja: G12++
Specyfikacja: MB 325.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 225,00 zł
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
103393
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
103393
Jednostka:
sztuka
Materiał: Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg]: 0,500
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pokrywy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 233,00 zł
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
183202
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
183202
Jednostka:
sztuka
Długość sieci [mm]: 245
Szerokość sieci [mm]: 135
Głębokość sieci [mm]: 26
Ciężar [kg]: 0,48
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 598,00 zł
323,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
37402
niedostępny
4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
37402
Jednostka:
sztuka
Kolor: Lilowy
Pojemność [litr]: 60
Specyfikacja: MB 325.6
Specyfikacja: VW TL 774 G
Specyfikacja: MAN 324 Typ Si-OAT
Specyfikacja: Scania TB 1451
Specyfikacja: G12++
Specyfikacja: MB 325.5
Dla numeru OE: G 012 A8G M1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1744,00 zł
1057,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
4.3 (6 ocen)
Kod produktu:
183543
niedostępny
4.3 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
183543
Materiał wirnika pompy wody: Blacha stalowa
Liczba skrzydeł: 6
Ciężar [kg]: 1,3
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
FEBI BILSTEIN
4.3 (6 ocen)
Kod produktu:
182803
niedostępny
4.3 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
182803
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze