Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BOSCH do Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia HELLA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia HART Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia VAICO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia SWAG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia VALEO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BGA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) COMLINE
Układ Chłodzenia DAYCO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ESEN SKV Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FAST Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia FRECCIA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FRECCIA
Układ Chłodzenia GATES Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia JPN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) JPN
Układ Chłodzenia KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KAWE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KAWE
Układ Chłodzenia KW Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MAHLE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia OPTIBELT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia ORLEN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RAVENOL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SASIC Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SASIC
Układ Chłodzenia THERMOTEC Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia VALVOLINE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VEMO
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 AH0 625
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 AH0 625
Jednostka:
sztuka
Kolor: Czarny
Prąd znamionowy [A]: 30
Napięcie znamionowe: 12
Ilość biegunów: 5
Funkcja przekaYnika: Alternator
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Zakres temperatury od [°C]: -40
Zakres temperatury do [°C]: 100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
0 392 023 004
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 392 023 004
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Ciśnienie pracy [bar]: 0,1
Wydatek [l/h]: 900
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP): IP6K7
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP): IP69K
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 439,00 zł
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 332 209 150
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 332 209 150
Jednostka:
sztuka
Prąd znamionowy [A]: 30
Napięcie znamionowe: 12
Ilość biegunów: 5
Funkcja przekaYnika: Kontakt roboczy
Zakres temperatury od [°C]: -40
Zakres temperatury do [°C]: 100
Rezystancja [Ohm]: 16
Długość [mm]: 28,5
Szerokość [mm]: 28,5
Wysokość [mm]: 53,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze