Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET do Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia VALEO Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) VALEO
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MAXGEAR
Układ Chłodzenia ACKOJA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ACKOJA
Układ Chłodzenia AISIN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AJUSA
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DR!VE+ Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) DR!VE+
Układ Chłodzenia ELRING Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ELRING
Układ Chłodzenia FEBEST Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FEBEST
Układ Chłodzenia GATES Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GATES
Układ Chłodzenia GK Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GK
Układ Chłodzenia HEPU Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) HEPU
Układ Chłodzenia KAMOKA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KAMOKA
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia NIPPARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) NIPPARTS
Układ Chłodzenia NTY Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) NTY
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia VEMO Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) VEMO
Producent:CALORSTAT BY VERNET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CALORSTAT BY VERNET
4.8 (12 ocen)
Kod produktu:
TH6295.82J
dostępny
4.8 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
TH6295.82J
Jednostka:
sztuka
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm]: 56,0
Średnica 2 [mm]: 28,0
Wysokość 1 [mm]: 43,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze