Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BOSCH do Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) VALEO
Układ Chłodzenia ELRING Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) ELRING
Układ Chłodzenia DELPHI Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) DELPHI
Układ Chłodzenia BOSCH Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia MAXGEAR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MAXGEAR
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia SKF Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SKF
Układ Chłodzenia AIRTEX Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AUTOMEGA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) AUTOMEGA
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BUGATTI
Układ Chłodzenia CONTINENTAL Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) CONTINENTAL
Układ Chłodzenia DAYCO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) DAYCO
Układ Chłodzenia DENSO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) DENSO
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) DOLZ
Układ Chłodzenia DR!VE+ Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) DR!VE+
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) ERA
Układ Chłodzenia ET ENGINETEAM Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) ET ENGINETEAM
Układ Chłodzenia EUROREPAR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FAST Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FAST
Układ Chłodzenia FRIGAIR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FRIGAIR
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) GATES
Układ Chłodzenia GK Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) GK
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) GRAF
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HEPU
Układ Chłodzenia KAMOKA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KAMOKA
Układ Chłodzenia KAWE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KAWE
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KWP
Układ Chłodzenia LUCAS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MOTORAD
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) NRF
Układ Chłodzenia NTY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) NTY
Układ Chłodzenia PIERBURG Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) PIERBURG
Układ Chłodzenia PRASCO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) PRASCO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SNR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SNR
Układ Chłodzenia SWAG Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SWAG
Układ Chłodzenia THERMOTEC Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) VAICO
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) VEMO
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 AH0 625
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 AH0 625
Jednostka:
sztuka
Kolor: Czarny
Prąd znamionowy [A]: 30
Napięcie znamionowe: 12
Ilość biegunów: 5
Funkcja przekaYnika: Alternator
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Zakres temperatury od [°C]: -40
Zakres temperatury do [°C]: 100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 332 209 150
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 332 209 150
Jednostka:
sztuka
Prąd znamionowy [A]: 30
Napięcie znamionowe: 12
Ilość biegunów: 5
Funkcja przekaYnika: Kontakt roboczy
Zakres temperatury od [°C]: -40
Zakres temperatury do [°C]: 100
Rezystancja [Ohm]: 16
Długość [mm]: 28,5
Szerokość [mm]: 28,5
Wysokość [mm]: 53,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
0 280 130 084
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 280 130 084
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 167,00 zł
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze