Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia GK do Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia AIRTEX Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) AISIN
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BGA Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) BGA
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DENSO Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) DENSO
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) DOLZ
Układ Chłodzenia EPS Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) EPS
Układ Chłodzenia FACET Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) FACET
Układ Chłodzenia FAE Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) FAE
Układ Chłodzenia FLENNOR Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) FLENNOR
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) GATES
Układ Chłodzenia GK Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) GK
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) HEPU
Układ Chłodzenia HOFFER Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) HOFFER
Układ Chłodzenia KW Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) KW
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) KWP
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) MAHLE
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) METELLI
Układ Chłodzenia MOTORAD Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) MOTORAD
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) NRF
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SIDAT Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) SIDAT
Układ Chłodzenia TRICLO Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) TRICLO
Układ Chłodzenia TRISCAN Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) VALEO
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 404 1.6 GT sedan 68KM, 50kW, benzyna (1971.07 - 1971.12) VEMO
Producent:GK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
986850
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
986850
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez kołnierza
Do 100 dni na zwrot
GK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
986851
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
986851
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ogrzewanie/chłodzenie: Dla pojazdów z wentylatorem automatycznym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze