Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia ABAKUS do Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia VALEO Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia OEM Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia ABAKUS Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia AKS DASIS Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BLIC Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) BLIC
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DAYCO Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia FAST Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia FRIGAIR Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) FRIGAIR
Układ Chłodzenia GATES Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia HART Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Chłodzenia JP GROUP Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MAXGEAR Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia MOTORAD Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia THERMOTEC Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TOPRAN Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia TRISCAN Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Renault MASTER III Skrzynia (FV) Z.E. (FV1Z) Skrzynia 77KM, 57kW, elektryczny (2018.03 - obecnie) VAICO
Producent:ABAKUS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABAKUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
042-015-0023
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABAKUS
Kod:
042-015-0023
Jednostka:
sztuka
Długość sieci [mm]: 210
Szerokość sieci [mm]: 158
Głębokość sieci [mm]: 26
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 253,00 zł
129,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ABAKUS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
042-017-0079
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABAKUS
Kod:
042-017-0079
Jednostka:
sztuka
Długość sieci [mm]: 710
Szerokość sieci [mm]: 119
Głębokość sieci [mm]: 26
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Typ skrzyni biegów: Przekładnia manualna
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 479,00 zł
252,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze