Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BORG & BECK do Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia VALEO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) VALEO
Układ Chłodzenia AISIN Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) AJUSA
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BORG & BECK Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia ERA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) ERA
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) GATES
Układ Chłodzenia KOLBENSCHMIDT Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) KOLBENSCHMIDT
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MAHLE
Układ Chłodzenia MAPCO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MAPCO
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MOTORAD Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MOTORAD
Układ Chłodzenia OPTIMAL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PRASCO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) PRASCO
Układ Chłodzenia SWAG Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) SWAG
Układ Chłodzenia THERMOTEC Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) THERMOTEC
Układ Chłodzenia VAICO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) VAICO
Układ Chłodzenia VEMO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) VEMO
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTS165.87
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTS165.87
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze