Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia MAXGEAR do Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia GATES Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia EPS Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia ELRING Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia AJUSA Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia FACET Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia GK Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HELLA Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KW Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia METZGER Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTUL Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia PIERBURG Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia THERMOTEC Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMA Volvo V60 II (225, 227) T8 Plug-in Hybrid AWD Kombi 455KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.05 - obecnie) VEMA
Producent:MAXGEAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0161
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0161
Jednostka:
sztuka
Kolor: Lilowy
Specyfikacja: G12+ (-35°C)
Specyfikacja: MB 325.3
Specyfikacja: VW TL 774 F
Temperatura robocza do [°C]: -35
Ciężar [kg]: 1,741
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0051
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0051
Jednostka:
sztuka
Kolor: Niebieski
Pojemność [litr]: 2
Pojemność: 1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0162
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0162
Jednostka:
sztuka
Ilość: 4
Kolor: Fioletowy
Pojemność [litr]: 5
Specyfikacja: G 12+ BASF
Temperatura robocza do [°C]: -35
Ciężar [kg]: 1,741
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze