Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia EPS do Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia EPS Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia KAMOKA Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia ELRING Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia MAHLE Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia NISSENS Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia AJUSA Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia ASHIKA Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ASHIKA
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DAYCO Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DOLZ Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ERA Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ERA
Układ Chłodzenia FACET Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAST Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia GK Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HELLA Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Chłodzenia HOFFER Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HOFFER
Układ Chłodzenia INA Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) INA
Układ Chłodzenia KW Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METZGER Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NRF Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIMAL Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia PIERBURG Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SIDAT Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SIDAT
Układ Chłodzenia SKF Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia SWAG Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TRISCAN Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 317KM, 233kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VEMO
Producent:EPS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.830.323
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.830.323
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozmiar klucza: 19
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.830.346
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.830.346
Jednostka:
sztuka
Dla numeru artykułu: 7.8846
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
1.880.974
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.880.974
Jednostka:
sztuka
Temperatura otwarcia [°c]: 90
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Zawiera numeru artykułu: 1.890.738
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 247,00 zł
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze