Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia GK do Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia EPS Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia KAMOKA Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia ELRING Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia NISSENS Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia TOPRAN Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia AJUSA Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ERA Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) ERA
Układ Chłodzenia FACET Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia GK Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HELLA Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Chłodzenia HOFFER Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) HOFFER
Układ Chłodzenia INA Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) INA
Układ Chłodzenia KW Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METELLI Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NTY Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia PIERBURG Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SIDAT Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) SIDAT
Układ Chłodzenia SWAG Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TRISCAN Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) VEMO
Producent:GK

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
998327
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998327
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Dla numeru OE: 31338384
Do 100 dni na zwrot
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
998328
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998328
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Dla numeru OE: 31338399
Do 100 dni na zwrot
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
701115
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
701115
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Temperatura otwarcia [°c]: 90
Do 100 dni na zwrot
GK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
980119
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
980119
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Do 100 dni na zwrot
GK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
998329
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998329
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Dla numeru OE: 31368312
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze