Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia PRASCO do Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia AKS DASIS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BIRTH Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) BIRTH
Układ Chłodzenia EUROL Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) EUROL
Układ Chłodzenia JPN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) JPN
Układ Chłodzenia KAMOKA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) KAMOKA
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MOTUL Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) MOTUL
Układ Chłodzenia NTY Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) NTY
Układ Chłodzenia PRASCO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) PRASCO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) VEMA
Producent:PRASCO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PRASCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VN7523
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PRASCO
Kod:
VN7523
Moc znamionowa [W]: 250
Średnica 1 [mm]: 285
Ogrzewanie/chłodzenie: Pojedynczy wentylator
Ograniczenia producenta: AEG
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez ramy wentylatora chłodnicy (oskrzynia)
Do 100 dni na zwrot
PRASCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AD016H002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PRASCO
Kod:
AD016H002
Jakosć: Alternativ
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z rurką
Dolot - sr. [mm]: 20,0
Wylot - sr. [mm]: 20,0
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące połączone mechanicznie
Materiał zbiornika wody (chłodnica): Tworzywo sztuczne
Długość sieci [mm]: 234
Szerokość sieci [mm]: 158
Głębokość sieci [mm]: 42
Jakosć: PrascoSelection
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Układ Chłodzenia

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze