Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia KAGER do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia IPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) IPARTS
Układ Chłodzenia BORYGO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BORYGO
Układ Chłodzenia K2 Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) K2
Układ Chłodzenia PRESTONE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) PRESTONE
Układ Chłodzenia MAXGEAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Chłodzenia VAICO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) VAICO
Układ Chłodzenia SKF Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) SKF
Układ Chłodzenia VEMO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) VEMO
Układ Chłodzenia AKS DASIS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BOSCH Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BOSCH
Układ Chłodzenia COMMA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) COMMA
Układ Chłodzenia EUROL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) EUROL
Układ Chłodzenia FUCHS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FUCHS
Układ Chłodzenia GATES Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) GATES
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia JP GROUP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAGER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KAGER
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia METZGER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) METZGER
Układ Chłodzenia NISSENS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) NISSENS
Układ Chłodzenia NTY Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) NTY
Układ Chłodzenia PETROFF Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) PETROFF
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Producent:KAGER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
WINTERCOOL5L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAGER
Kod:
WINTERCOOL5L
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: ASTM D3306
Zalecenie producenta oleju: BS 6580
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
99-0083
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAGER
Kod:
99-0083
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: ASTM D3306
Zalecenie producenta oleju: BS 6580
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2122,00 zł
1286,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze