Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy BORG & BECK do Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy TEXTAR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) TEXTAR
Układ Hamulcowy IPARTS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) IPARTS
Układ Hamulcowy HELLA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) HELLA
Układ Hamulcowy METZGER Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) METZGER
Układ Hamulcowy OEM Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) OEM
Układ Hamulcowy A.B.S. Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) A.B.S.
Układ Hamulcowy ATE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) ATE
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy BORG & BECK Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BREMBO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) BREMBO
Układ Hamulcowy CALORSTAT BY VERNET Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) CALORSTAT BY VERNET
Układ Hamulcowy DELPHI Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) DELPHI
Układ Hamulcowy ERT Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) ERT
Układ Hamulcowy EUROL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FERODO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) FERODO
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Hamulcowy ICER Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) ICER
Układ Hamulcowy JP GROUP Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) JP GROUP
Układ Hamulcowy KAWE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) KAWE
Układ Hamulcowy MAXGEAR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) MAXGEAR
Układ Hamulcowy MINTEX Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) MINTEX
Układ Hamulcowy MOBILETRON Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) MOBILETRON
Układ Hamulcowy NK Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) NK
Układ Hamulcowy NPS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) NPS
Układ Hamulcowy OPTIMAL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) OPTIMAL
Układ Hamulcowy QUARO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) QUARO
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TRISCAN Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRW Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) TRW
Układ Hamulcowy VEMO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) VEMO
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 570KM, 419kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) ZIMMERMANN
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BBP2138
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBP2138
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Wysokość 1 [mm]: 74
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
System hamulcowy: Brembo
Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 280
Szerokość 1 [mm]: 96
Grubość 1 [mm]: 16,4
Liczba okładzin ciernych: 8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 464,00 zł
244,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Sterownik ABS - naprawa i wymiana. Czym jest i jak działa?

Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?

Sądząc po tym, jak układ ABS przedstawiają niektórzy eksperci lub domorośli specjaliści od motoryzacji, można by dojść do wniosku, iż składa się o wyłącznie z pompy hydraulicznej oraz czujników prędkości obrotowej koła. W rzeczywistości układ ten jest znacznie bardziej rozbudowany, a jego pracę nadzoruje sterownik ABS – część, która nie bez powodu nazywana jest mózgiem całego układu.

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn hamulcowy w samochodzie? Dolewanie płynu hamulcowego

Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?

Płyn hamulcowy, choć zaliczany do samochodowych płynów eksploatacyjnych, nie ulega zużyciu w podobny sposób, jak olej silnikowy. Jeśli więc zauważycie, że płyn ten zaczyna znikać, należy natychmiast uzupełnić jego poziom, ale nie tylko. Co jeszcze trzeba zrobić?

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Brembo XTRA. Opinie kierowców i osiągi

Klocki i tarcze hamulcowe Brembo Xtra. Dlaczego warto je ze sobą łączyć?

Seria Xtra od marki Brembo to doskonały przykład na to, dlaczego warto wybierać klocki i tarcze hamulcowe nie tylko od jednego producenta, ale przede wszystkim z jednego zestawu. Co przemawia za taką decyzją? Dlaczego klocki i tarcze hamulcowe z serii Brembo Xtra najlepiej sprawdzają się razem w jednym układzie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze