Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy DR!VE+ do Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy FRENKIT Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FRENKIT
Układ Hamulcowy BREMBO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BREMBO
Układ Hamulcowy OEM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) OEM
Układ Hamulcowy BRECK Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BRECK
Układ Hamulcowy HART Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HART
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy ESEN SKV Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ESEN SKV
Układ Hamulcowy IPARTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) IPARTS
Układ Hamulcowy JP GROUP Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JP GROUP
Układ Hamulcowy BENDIX Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BENDIX
Układ Hamulcowy CIFAM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) CIFAM
Układ Hamulcowy COFLE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) COFLE
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy DR!VE+ Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) DR!VE+
Układ Hamulcowy DRI Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) DRI
Układ Hamulcowy ENERGY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ENERGY
Układ Hamulcowy EUROL Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FREMAX Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FREMAX
Układ Hamulcowy FTE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FTE
Układ Hamulcowy HELLA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HELLA
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Hamulcowy JAPKO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JAPKO
Układ Hamulcowy JPN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JPN
Układ Hamulcowy JURID Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JURID
Układ Hamulcowy KAWE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) KAWE
Układ Hamulcowy MAPCO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MAPCO
Układ Hamulcowy MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Hamulcowy MINTEX Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MINTEX
Układ Hamulcowy MOBILETRON Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MOBILETRON
Układ Hamulcowy NTY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NTY
Układ Hamulcowy OYODO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) OYODO
Układ Hamulcowy RAICAM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) RAICAM
Układ Hamulcowy ROTINGER Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ROTINGER
Układ Hamulcowy SBS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SBS
Układ Hamulcowy SEIM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SEIM
Układ Hamulcowy SERVICE PARTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SERVICE PARTS
Układ Hamulcowy SKF Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SKF
Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1010.10.0843
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1010.10.0843
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Grubość [mm]: 20
Wysokość [mm]: 63,60
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy: Ate-teves
Długość 1 [mm]: 156,4
Długość 2 [mm]: 155,4
Ciężar [kg]: 1,917
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z naklejaną folią
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze sprężyną
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 263,00 zł
134,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Brake fading. Czym jest i jak nam zagraża?

Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?

Brake fading to zjawisko o bardzo dużym wpływie na konstrukcję poszczególnych części samochodowych i wcale nie chodzi tu wyłącznie o hamulce. Fakt, iż fading kojarzony jest przede wszystkim z układem hamulcowym wynika stąd, iż to hamulce stoją na pierwszej linii walki o nasze bezpieczeństwo. Jeśli ich konstrukcja nie będzie odpowiednia, brake fading sprawi, iż mogą stać się całkowicie bezużyteczne. Czy da się tego uniknąć?

czytaj więcej >
Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?

Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?

Prawidłowo eksploatowane i konserwowane hamulce bębnowe mogą wytrzymać przebieg nawet 150 000 km. Jednak wcześniej czy później ulegną one zużyciu i będzie potrzebna ich wymiana. Jak ją przeprowadzić?

czytaj więcej >
Sterownik ABS - naprawa i wymiana. Czym jest i jak działa?

Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?

Sądząc po tym, jak układ ABS przedstawiają niektórzy eksperci lub domorośli specjaliści od motoryzacji, można by dojść do wniosku, iż składa się o wyłącznie z pompy hydraulicznej oraz czujników prędkości obrotowej koła. W rzeczywistości układ ten jest znacznie bardziej rozbudowany, a jego pracę nadzoruje sterownik ABS – część, która nie bez powodu nazywana jest mózgiem całego układu.

czytaj więcej >
BBW (Brake by Wire) - czym jest i jak działa?

Brake by Wire ciągle technologią przyszłości. Z czego wynikają problemy z wdrożeniem elektrycznie sterowanych hamulców

Rozwiązanie znane pod nazwą Brake by Wire wprowadziło do świata motoryzacji naprawdę sporo zamieszania. Na jego przykładzie widać doskonale, że nowoczesne technologie bywają problematyczne we wdrożeniu, a na ich drodze potrafią stanąć również wieloletnie przyzwyczajenia oraz brak zaufania kierowców. Jaki los czeka elektronicznie sterowane hamulce? Czy jest szansa na to, że już wkrótce będą standardem w samochodach osobowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze