Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy BENDIX do Mercedes-benz KLASA E (W213) 2.0 sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy BREMBO Mercedes-benz KLASA E (W213) 2.0 sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E (W213) 2.0 sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E (W213) 2.0 sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy BENDIX Mercedes-benz KLASA E (W213) 2.0 sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BENDIX
Układ Hamulcowy EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E (W213) 2.0 sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FRENKIT Mercedes-benz KLASA E (W213) 2.0 sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRENKIT
Układ Hamulcowy HART Mercedes-benz KLASA E (W213) 2.0 sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) 2.0 sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Hamulcowy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E (W213) 2.0 sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy RAICAM Mercedes-benz KLASA E (W213) 2.0 sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy SASIC Mercedes-benz KLASA E (W213) 2.0 sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SASIC
Układ Hamulcowy VALEO Mercedes-benz KLASA E (W213) 2.0 sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALEO
Układ Hamulcowy VEMO Mercedes-benz KLASA E (W213) 2.0 sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
511190
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
511190
Lokalizacja w aucie: z przodu
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Bez styku zużycia
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
511400
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
511400
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Bez styku zużycia
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Sterownik ABS - naprawa i wymiana. Czym jest i jak działa?

Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?

Sądząc po tym, jak układ ABS przedstawiają niektórzy eksperci lub domorośli specjaliści od motoryzacji, można by dojść do wniosku, iż składa się o wyłącznie z pompy hydraulicznej oraz czujników prędkości obrotowej koła. W rzeczywistości układ ten jest znacznie bardziej rozbudowany, a jego pracę nadzoruje sterownik ABS – część, która nie bez powodu nazywana jest mózgiem całego układu.

czytaj więcej >
Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać?

Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?

Mało które zagadnienie związane z wymianą i konserwacją części samochodowych robi tyle zamieszania, co smary i smarowanie. Widać to chociażby po ciągłych pytaniach o smary do prowadnic i zacisków hamulcowych. Które z nich i do czego możemy faktycznie stosować? Które są bezpieczne, a które bezpieczne już nie są?

czytaj więcej >
EMV6 Bosch: uniwersalny płyn hamulcowy - jak stosować

Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?

Wybór odpowiedniego płynu hamulcowego to żaden problem. Wystarczy tylko określić, czy ma być to DOT 3, DOT 4, DOT 4 Super, DOT 4 HP, DOT 5.1… A czy nie można by tego zrobić prościej? Można. Odkąd Bosch wypuścił na rynek swój uniwersalny płyn hamulcowy ENV6, nie musicie przejmować się rozróżnianiem żadnego z powyższych płynów. Zamiast zastanawiać, się który z nich będzie lepszy dla Waszego auta, używacie płynu ENV6. Dlaczego właśnie tego?

czytaj więcej >
Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze