Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy AUTOMEGA do Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy BREMBO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy MAXGEAR Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy ATE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy A.B.S. Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy LIQUI MOLY Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Hamulcowy LPR Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) LPR
Układ Hamulcowy METZGER Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy SWAG Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TRISCAN Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRW Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy ABAKUS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ABAKUS
Układ Hamulcowy AKRON-MALÒ Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy AUTOMEGA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Hamulcowy BENDIX Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) BENDIX
Układ Hamulcowy BORG & BECK Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BOSCH Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy CASTROL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) CASTROL
Układ Hamulcowy COFLE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) COFLE
Układ Hamulcowy DELPHI Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy DT SPARE PARTS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) DT SPARE PARTS
Układ Hamulcowy EPS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) EPS
Układ Hamulcowy ERA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ERA
Układ Hamulcowy ERT Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ERT
Układ Hamulcowy ESEN SKV Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ESEN SKV
Układ Hamulcowy EUROL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FACET Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) FACET
Układ Hamulcowy FERODO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy FTE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) FTE
Układ Hamulcowy GIRLING Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) GIRLING
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS ELPARTS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Hamulcowy JP GROUP Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) JP GROUP
Układ Hamulcowy JURATEK Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) JURATEK
Układ Hamulcowy KAWE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) KAWE
Układ Hamulcowy KW Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) KW
Układ Hamulcowy MAPCO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MAPCO
Układ Hamulcowy MOTUL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MOTUL
Układ Hamulcowy NK Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy OEM Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) OEM
Układ Hamulcowy OPTIMAL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy PIERBURG Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) PIERBURG
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAVENOL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) RAVENOL
Układ Hamulcowy REMSA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) REMSA
Układ Hamulcowy SAMKO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy SBS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) SBS
Układ Hamulcowy TEXTAR Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy VALVOLINE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) VALVOLINE
Układ Hamulcowy VEMO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) VEMO
Układ Hamulcowy VIKA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) VIKA
Układ Hamulcowy WALKER PRODUCTS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:AUTOMEGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
120014510
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
120014510
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Długość [mm]: 25
Szerokość [mm]: 24
Materiał: Metal
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Homologacja części ECE R-90. Co to jest, dlaczego warto na to zwracać uwagę?

Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?

Który układ w pierwszej kolejności decyduje o bezpieczeństwie na drodze? Hamulce! A który element tego układu pełni szczególnie ważną rolę podczas hamowaniu? Klocki i tarcze hamulcowe! Nic więc dziwnego, że to właśnie te elementy podlegają odpowiedniej homologacji – homologacji ECE R90.

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Brembo XTRA. Opinie kierowców i osiągi

Klocki i tarcze hamulcowe Brembo Xtra. Dlaczego warto je ze sobą łączyć?

Seria Xtra od marki Brembo to doskonały przykład na to, dlaczego warto wybierać klocki i tarcze hamulcowe nie tylko od jednego producenta, ale przede wszystkim z jednego zestawu. Co przemawia za taką decyzją? Dlaczego klocki i tarcze hamulcowe z serii Brembo Xtra najlepiej sprawdzają się razem w jednym układzie?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Brake fading. Czym jest i jak nam zagraża?

Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?

Brake fading to zjawisko o bardzo dużym wpływie na konstrukcję poszczególnych części samochodowych i wcale nie chodzi tu wyłącznie o hamulce. Fakt, iż fading kojarzony jest przede wszystkim z układem hamulcowym wynika stąd, iż to hamulce stoją na pierwszej linii walki o nasze bezpieczeństwo. Jeśli ich konstrukcja nie będzie odpowiednia, brake fading sprawi, iż mogą stać się całkowicie bezużyteczne. Czy da się tego uniknąć?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze