Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MOTUL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ASHIKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) ASHIKA
Układ Kierowniczy BENDIX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CTR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) JAPKO
Układ Kierowniczy KAWE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METZGER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy PASCAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) VEMA
Producent:FEBI BILSTEIN

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
40491
dostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
40491
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  366
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M16 x 1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,82
Dla numeru OE:  QFK500030
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przeciwnakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
37800
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
37800
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  95
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,75
Jakosć/Klasa:  10
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,6
Dla numeru OE:  QJB 500040
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 119,00 zł
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
103145
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
103145
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  330
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M16 x 1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,659
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przeciwnakrętką
Dla numeru OE:  LR 033529
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 146,00 zł
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
109568
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
109568
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  104
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 2
Rozmiar klucza:  24
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,685
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 173,00 zł
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
47157
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
47157
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  105
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 2
Rozmiar klucza:  21
Wymiar stożka [mm]:  16,5
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny szesciokątny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,754
Dla numeru OE:  LR 010676
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 247,00 zł
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
4.3 (3 ocen)
Kod produktu:
175592
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.3 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
175592
Jednostka:
szt
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 2
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  1,344
Układ kierowniczy:  Z końcówką drążka kierowniczego poprzecznego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 257,00 zł
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze