Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SIDEM do Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TRW
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KAMOKA
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FAG
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GSP
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MOOG
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SASIC
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ABAKUS
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AISIN
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DAYCO
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy KYB Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KYB
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) NK
Układ Kierowniczy NPS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) NPS
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SPIDAN
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VEMA
Producent:SIDEM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDEM
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
53234
dostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDEM
Kod:
53234
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, na dole
Zbieżnosć stożka: 1/5
Długość [mm]: 92
Wymiar gwintu: MM14X1,5R
Wymiar stożka [mm]: 12
Rozmiar gwintu 1: MM10x1,25R
Tylko w połączeniu z: JAM NUT M14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SIDEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
306.033
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDEM
Kod:
306.033
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Średnica 1 [mm]: 10
Średnica 2 [mm]: 40
Długość całkowita [mm]: 175
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SIDEM
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
53236 A
niedostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDEM
Kod:
53236 A
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu: MM12x1
Rozmiar gwintu 1: FM14x1.5R
Długość przegub aksialny [mm]: 262
Tylko w połączeniu z: WASHER
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze