Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MEYLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy TRW Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy KAMOKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy MOOG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy SIDEM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy FAG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy MONROE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy NTY Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy IPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy NK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOTUL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SPIDAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VEMA
Producent:FRAP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F2619
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F2619
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej, z przodu, z lewej
Wymiar gwintu: M12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]: M16x1,5
Ciężar [kg]: 0,402
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F2618
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F2618
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej, z przodu, z prawej
Długość [mm]: 94
Wymiar gwintu: M12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]: M16x1,5
Ciężar [kg]: 0,412
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze