Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FACET do Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy NISSENS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) NISSENS
Układ Wydechowy AKS DASIS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) AKS DASIS
Układ Wydechowy AVA QUALITY COOLING Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Wydechowy BOSCH Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy DELPHI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy DRI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy ELSTOCK Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ELSTOCK
Układ Wydechowy EPS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy HART Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HART
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy JPN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JPN
Układ Wydechowy KAMOKA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KAMOKA
Układ Wydechowy KAWE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KAWE
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy KW Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KW
Układ Wydechowy MAHLE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MAHLE
Układ Wydechowy MAXGEAR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MAXGEAR
Układ Wydechowy NRF Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) NRF
Układ Wydechowy PRASCO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) PRASCO
Układ Wydechowy THERMOTEC Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) THERMOTEC
Układ Wydechowy TMI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TMI
Układ Wydechowy TRISCAN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy VALEO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VALEO
Układ Wydechowy VEMO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VEMO
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:FACET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.8422
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
10.8422
Długość kabli: 720
Ilość przewodów: 5
Sonda lambda: Ogrzewana
Sonda lambda: Sonda planarna
Sonda lambda: Sonda lambda szerokopasmowa
Sonda lambda: Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Biały dym z rury wydechowej. Co musisz sprawdzić?

Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?

Nie ma chyba prostszego sposobu na ocenę stanu auta, niż diagnoza na podstawie koloru dymu wydobywającego się z rury wydechowej. Przynajmniej w teorii, bo w praktyce nierozsądne diagnozowanie może wpędzić Was w niesamowite koszty. Jak to jest w przypadku białego dymu z wydechu?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze