Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy HC-CARGO do Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy WALKER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) WALKER
Układ Wydechowy HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HART
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy AJUSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BIRTH
Układ Wydechowy DYS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DYS
Układ Wydechowy ELRING Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ELRING
Układ Wydechowy FA1 Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FA1
Układ Wydechowy FAI AUTOPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FAI AUTOPARTS
Układ Wydechowy GLASER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) GLASER
Układ Wydechowy HC-CARGO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) IMASAF
Układ Wydechowy KLARIUS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KLARIUS
Układ Wydechowy METALCAUCHO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MTS
Układ Wydechowy SASIC Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SASIC
Układ Wydechowy TEDGUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TEDGUM
Układ Wydechowy TRICLO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TRICLO
Układ Wydechowy VEMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VEMA
Producent:HC-CARGO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HC-CARGO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
181702
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HC-CARGO
Kod:
181702
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M18-1.5
Długość kabli: 570
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Biały dym z rury wydechowej. Co musisz sprawdzić?

Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?

Nie ma chyba prostszego sposobu na ocenę stanu auta, niż diagnoza na podstawie koloru dymu wydobywającego się z rury wydechowej. Przynajmniej w teorii, bo w praktyce nierozsądne diagnozowanie może wpędzić Was w niesamowite koszty. Jak to jest w przypadku białego dymu z wydechu?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze