Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FACET do Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy DENSO Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) DENSO
Układ Wydechowy NTY Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) NTY
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy ESEN SKV Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) ESEN SKV
Układ Wydechowy AJUSA Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) AJUSA
Układ Wydechowy BORG & BECK Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) BORG & BECK
Układ Wydechowy EPS Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) EPS
Układ Wydechowy FACET Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) FACET
Układ Wydechowy FEBEST Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) FEBEST
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HC-CARGO Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) HOFFER
Układ Wydechowy KW Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) KW
Układ Wydechowy LUCAS Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METALCAUCHO Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) METALCAUCHO
Układ Wydechowy METZGER Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) METZGER
Układ Wydechowy MOBILETRON Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) MOBILETRON
Układ Wydechowy NPS Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) NPS
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy PIERBURG Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) SIDAT
Układ Wydechowy SWAG Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) SWAG
Układ Wydechowy THERMOTEC Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) THERMOTEC
Układ Wydechowy VAICO Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) VAICO
Układ Wydechowy VEMO Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Volvo XC90 I (275) V8 AWD SUV 316KM, 232kW, benzyna (2005.01 - 2010.12) WALKER PRODUCTS
Producent:FACET

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.8240
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
10.8240
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej, z przodu, oś przednia, z lewej, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Długość kabli: 250
Ilość przewodów: 4
Sonda lambda: Ogrzewana
Sonda lambda: Sonda planarna
Sonda lambda: Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 382,00 zł
195,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.8527
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
10.8527
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Długość kabli: 400
Ilość przewodów: 4
Sonda lambda: Ogrzewana
Sonda lambda: Sonda planarna
Sonda lambda: Gwint uprzednio nasmarowany
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu: 10.8235
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 469,00 zł
247,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze