Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulca TRW do Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulca QUICK BRAKE Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) QUICK BRAKE
Zacisk hamulca ATE Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ATE
Zacisk hamulca BOSCH Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BOSCH
Zacisk hamulca BUDWEG CALIPER Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulca COMLINE Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) COMLINE
Zacisk hamulca FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zacisk hamulca FRENKIT Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FRENKIT
Zacisk hamulca GENERAL RICAMBI Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulca JP GROUP Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) JP GROUP
Zacisk hamulca KAWE Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KAWE
Zacisk hamulca MAPCO Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAPCO
Zacisk hamulca METZGER Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulca TOPRAN Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TOPRAN
Zacisk hamulca TRISCAN Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Zacisk hamulca TRW Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro sedan 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.8 (24 ocen)
Kod produktu:
BDA1275
dostępny
4.8 (24 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
BDA1275
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z lewej, oś tylna strona lewa, z przodu
Ograniczenia producenta: TRW
Kolor: Czerwony
Parzyste numery artykułów: BDA1276
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 469,00 zł
247,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
4.8 (24 ocen)
Kod produktu:
BDA1276
dostępny
4.8 (24 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
BDA1276
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś tylna strona prawa, z tyłu, z prawej
Parzyste numery artykułów: BDA1275
Ograniczenia producenta: TRW
Kolor: Czerwony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 705,00 zł
381,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zacisk hamulca

Jarzmo hamulcowe - co i gdzie to jest? Kup u nas nawet 40% taniej

Element, bez którego mocowanie zacisków oraz klocków hamulcowych byłoby po prostu niemożliwe

W hamulcach samochodowych nic nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Każdy, kto prowadził kiedykolwiek samochód wie, że gdy naciśnie pedał hamulca, samochód zwalnia i ostatecznie zatrzymuje się. Ale w jaki sposób nasza stopa jest w stanie zatrzymać samochód o masie, dajmy na to, 1361 kg, poruszający się po drodze z dość dużą prędkością? Istotną rolę w tym procesie odgrywa jeden mały, lecz niezwykle wytrzymały element, o którym często zapominamy.

czytaj więcej >
Elektryczne zaciski hamulcowe. Jak działają, jak są zbudowane i ich najczęstsze awarie

Elektryczne zaciski hamulca postojowego. W jaki sposób działają, jak są zbudowane i co najczęściej się w nich psuje?

W 2013 roku firma ATE wypuściła na rynek bardzo ciekawe rozwiązanie, jakim jest zintegrowany elektryczny hamulec postojowy. Jest to część zintegrowana, ponieważ łączy w sobie element napędzający oraz sam zacisk. Jak działa tego typu rozwiązanie? Z czego jest zbudowane i jak reaguje na codzienną eksploatację?

czytaj więcej >
Malowanie zacisków hamulcowych w kilku prostych krokach - od czego zacząć?

Malowanie zacisków hamulcowych. Kiedy się na nie zdecydować, jaką metodę malowania wybrać i od czego należy zacząć?

Malowanie zacisków to czynność zaskakująco prosta, jednak nie zawsze prawidłowo wykonywana. Jak w wielu innych przypadkach o efekcie końcowym decydują tutaj drobne szczegóły, takie jak określenie, kiedy należy zaciski pomalować i w jaki sposób się do tego zabrać. A w zależności od powodu oraz sposobu malowania zacisków, różne też mogą być metody przygotowania się do tego. O czego więc należałoby zacząć?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze