Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy TMI do Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy MAXGEAR Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy A.B.S. Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) A.B.S.
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy FRENKIT Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) FRENKIT
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy ATE Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) ATE
Zacisk hamulcowy BENDIX Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) BENDIX
Zacisk hamulcowy BREMBO Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DENCKERMANN Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) DENCKERMANN
Zacisk hamulcowy DRI Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERA BENELUX Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) ERA BENELUX
Zacisk hamulcowy ERT Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) ERT
Zacisk hamulcowy IPARTS Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) IPARTS
Zacisk hamulcowy KAWE Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) KAWE
Zacisk hamulcowy LAUBER Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) LAUBER
Zacisk hamulcowy METZGER Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) METZGER
Zacisk hamulcowy NTY Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) NTY
Zacisk hamulcowy OPTIMAL Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) OPTIMAL
Zacisk hamulcowy TMI Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Mercedes-benz CLS (C218) CLS 500 4-matic (218.391) coupe 408KM, 300kW, benzyna (2011.09 - 2017.12) TRW
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR005830
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR005830
Parzyste numery artykułów: BR005831
Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
Lokalizacja w aucie: Za osią
Ograniczenia producenta: ATE
Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]: 42
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 22
Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 320
Materiał: Aluminium
Ciężar netto [kg]: 1,3
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR005831
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR005831
Parzyste numery artykułów: BR005830
Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
Lokalizacja w aucie: Za osią
Ograniczenia producenta: ATE
Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]: 42
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 22
Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 320
Materiał: Aluminium
Ciężar netto [kg]: 1,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze