Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM do Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja HELLA Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) HELLA
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro kabriolet 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - obecnie) VEMA
Producent:SIDEM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
837416
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDEM
Kod:
837416
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]: 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 175,00 zł
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SIDEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
837512
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDEM
Kod:
837512
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]: 10,5
Wysokość [mm]: 70,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 187,00 zł
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze