Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja do Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD liftback 366KM, 269kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FEBEST
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HYSHB-TUC18F-KIT
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
HYSHB-TUC18F-KIT
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0,318
Długożć opakowania [cm]: 24,0
Szerokość opakowania [cm]: 16,6
Wysokość opakowania [cm]: 8,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 239,00 zł
122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
F11-46-035-02-RA
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F11-46-035-02-RA
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Zawieszenie: Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta: Eibach
Średnica drutu [mm]: 16,0
Długość [mm]: 321
Liczba zwojów: 9,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 659,00 zł
356,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
F11-46-035-03-FA
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F11-46-035-03-FA
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Zawieszenie: Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta: Eibach
Projekt resora: Sprężyna zwojowa
Średnica drutu [mm]: 14,2
Liczba zwojów: 4,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 659,00 zł
356,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
E10-46-035-03-22
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
E10-46-035-03-22
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Rodzaj rejestracji: Z certyfikatem TUV
Obciążenie osi przedniej do [kg]: 1190
Obciążenie osi tylnej do [kg]: 1260
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez systemu poziomującego
Numeru Ogólnego Dopuszczenia do Użytkowania EU od: e11*2007/46*4002*..
Numeru Ogólnego Dopuszczenia do Użytkowania EU od: e5*2007/46*0179*..
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1827,00 zł
1107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EIBACH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AM65-46-035-01-22
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
AM65-46-035-01-22
Jednostka:
komplet
Zawieszenie: Dla pojazdów z elektroniczną kontrolą amortyzatorów
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2872,00 zł
1795,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze