Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja NPS do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja DOKUJI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DOKUJI
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SERVICE PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SERVICE PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDAT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SIDAT
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TOKICO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) TOKICO
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NPS

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
M490I128T
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M490I128T
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Lokalizacja w aucie: Z prawej
Lokalizacja w aucie: Z lewej
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Typ amortyzatora: Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Długość [mm]: 545
Średnica [mm]: 53
Średnica wewnętrzna [mm]: 16
Specyfikacja: MARQUE NPS
Do 100 dni na zwrot
NPS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
M490I130T
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M490I130T
Lokalizacja w aucie: z przodu, z prawej, z lewej
Długość [mm]: 420.5
Średnica [mm]: 53
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Średnica zewnętrzna [mm]: 53
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M495I07
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M495I07
Do 100 dni na zwrot
NPS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
D496U01
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
D496U01
Lokalizacja w aucie: z przodu
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Typ amortyzatora: Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M495I06
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M495I06
Do 100 dni na zwrot
NPS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
I496U04
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
I496U04
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Lokalizacja w aucie: Z prawej
Lokalizacja w aucie: Z lewej
Typ amortyzatora: Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze