Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
BMW Serii 5 Touring o oznaczeniu F11 produkowany był w latach 2010 do 2014. Ogólnie, szósta generacja tego modelu produkowana była zaś w latach 2009 do 2017. Stylistyka tego modelu miała stanowić nawiązanie do najbardziej typowego i klasycznego dla BMW stylu. Z pewnością zabieg ten się udał, jednak dla wielu taki wygląd BMW w tamtym okresie był zbyt zachowawczy i nie odróżniał się niczym od innych samochodów dostępnych wówczas na rynku. Głównym odpowiedzialnym za ...