Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
BMW E38 to trzecia generacja Serii 7 zaprezentowana światu w 1994 roku. Konkurencją dla tego modelu mają być takie samochody jak Audi A8, Lexus LS czy Mercedes klasy S. Poprzednikiem E38 jest model oznaczony symbolem E32. W porównaniu do starszej generacji, E38 jest większe, a pod względem stylistycznym jest idealnym połączeniem sportu i elegancji. Wymiary BMW E38 gwarantują sporo wolnej przestrzeni wewnątrz, przez co ...