Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Historia Hondy Civic sięga lat 70. XX wieku, kiedy to w 1972 roku pojawiła się pierwsza generacja tego modelu zaliczana do samochodów osobowych niższej klasy średniej (segment C). Bez wątpienia Honda Civic to jeden z największych, o ile nie największy, sukces komercyjny japońskiego koncernu. Samochód wyprodukowano dotychczas w ilości ponad 24 mln egzemplarzy, co czyni go jednym z najlepiej sprzedających się samochodów w historii światowej motoryzacji. W 1995 roku zaprezentowano VI-generację ...