Mówiąc o sprzęgle samochodowym jednym tchem wymienia się trzy jego podstawowe części: tarczę sprzęgła, docisk i łożysko. Za najważniejszą część w tym mechanizmie można uznać bez wątpienia tzw. element cierny. To na jego powierzchni powstaje siła tarcia, zapewniona przez odpowiedni docisk elementów pary ciernej. Jednak często zapomina się o częściach, bez których sprzęgło nie mogłoby w ogóle prawidłowo funkcjonować. Chodzi o przewody sprzęgłowe.
VW Passat to niekwestionowany lider wśród samochodów nadających się do codziennej pracy. Czy to jako sedan, czy jako kombi: nie sposób wyobrazić sobie polskich dróg bez VW Passata. W swojej ponad 40-letniej historii modelowej był zawsze doskonałym przykładem solidnych pojazdów klasy średniej produkcji niemieckiej. Wypuszczanie trzeciej generacji Volkswagena Passata B3 rozpoczęło się w 1988 roku, a w 1993 roku producenci zaprezentowali Volkswagena Passata B4. Inżynierowie ...