Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Hyundai i20 to rasowy przedstawiciel małych miejskich samochodów osobowych, należących do segmentu B. Produkowany przez południowokoreański koncern Hyundai Motor Company samochód stał się następcą modelu Hyundai Getz i wypełnił lukę w gamie aut tego koncernu zajmując miejsce pomiędzy kompaktowym modelem i30, a mniejszym autem i10. Samochód został zaprojektowany w Europejskim Centrum Stylizacji Hyundaia, znajdującym się w Russelsheim w Niemczech. Model i20 osiągnął dość spory sukces rynkowy, ...