Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Mitsubishi Carisma, zaliczany do samochodów osobowych klasy średniej, był produkowany w latach 1995-2006. Nazwa samochodu to połączenie angielskiego słowa „car” z greckim zwrotem „kharisma” (boski dar). Carisma powstała we współpracy z koncernem Volvo, który użyczył Mitsubishi m.in. płytę podłogową z modelu S40. Carisma powstała głównie z myślą o rynku europejskim, na którym samochód sprzedał się w ilości około 420 tys. egzemplarzy.
Mitsubishi Carismę sprzedawano ...