Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Lupo to jedno z najmniejszych aut, jakie kiedykolwiek pojawiły się w ofercie Volkswagena. Jest to pojazd zaliczany do klasy samochodów najmniejszych. Jego niewielkie wymiary dają szereg korzyści, takich jak bardzo niskie spalanie i możliwość sprawnego poruszania się nawet po ciasnych i zatłoczonych drogach czy parkingach.
Części Volkswagen Lupo I zaczęto składać w fabrykach niemieckiego producenta w roku 1998. Wiele części do Volkswagen Lupo I to ...