5 produktów
Pozornie uszkodzenie amortyzatora zdiagnozować jest bardzo łatwo. W razie jego awarii praca zawieszenia zaczyna szwankować, a na powierzchni amortyzatora zaczyna pojawiać się olej. Problem w tym, że ślady oleju lub tego, co bierzemy za olej, nie zawsze muszą oznacza awarię, a sama awaria i nieszczelność amortyzatora nie zawsze kończy się wyciekiem. Jak więc rozpoznać, że wyciek oleju z amortyzatora oznacza jego awarię i w jaki sposób należy postępować w takich przypadkach?
czytaj więcej >Zastanawiacie się jakiego rodzaju amortyzatory wybrać do swojego auta? Nie wiecie jakie są zasadnicze różnice pomiędzy amortyzatorami gazowymi a olejowymi? Postaramy się przedstawić główne cechy tych dwóch grup amortyzatorów.
czytaj więcej >W celu wstępnego określenia stanu zużycia amortyzatorów nie musimy każdorazowo wybierać się do Stacji Obsługi Pojazdów. Jak zatem we własnym zakresie ustalić czy nasze amortyzatory mogą nadawać się do dalszej eksploatacji?
czytaj więcej >Jeśli opona jest stopą samochodu, to amortyzator pełni rolę kolana. Tak jak chodzenie z niesprawnym kolanem jest trudne, tak trudna jest jazda z uszkodzonym amortyzatorem. Na szczęście, amortyzatory – w odróżnieniu od kolan – możemy śmiało wymieniać na nowe. Ile przyjdzie nam za taką wymianę amortyzatorów u mechanika zapłacić w 2024 roku?
czytaj więcej >Holenderska marka KONI to bez wątpienia jeden ze światowych liderów w dziedzinie produkcji wysokiej klasy amortyzatorów samochodowych. Początki firmy sięgają drugiej połowy XIX wieku, a jej działalność obejmowała wówczas produkcję oraz naprawę uprzęży konnych, a także wytwarzanie tapicerki do powozów. Dopiero w 1932 roku pojawiły się pierwsze amortyzatory KONI typu ciernego.
Amortyzatory ...