Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR do Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek KAMOKA Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) KAMOKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek ABAKUS Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) ABAKUS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ASHIKA Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) ASHIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BLUE PRINT Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) BLUE PRINT
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek DELPHI Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) DELPHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek DENCKERMANN Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) DENCKERMANN
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek ENERGY Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) ENERGY
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek ESEN SKV Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) ESEN SKV
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek FAE Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) FAE
Cewka zapłonowa / zespół cewek HART Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) HART
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HERTH+BUSS ELPARTS Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek HITACHI Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) HITACHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek IPARTS Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) IPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPANPARTS Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) JAPANPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPKO Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) JAPKO
Cewka zapłonowa / zespół cewek JP GROUP Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) JP GROUP
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAGNETI MARELLI Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) MAGNETI MARELLI
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAPCO Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) MAPCO
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SASIC Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) SASIC
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TESLA Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) TESLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Citroën BX (XB-_) 16 E liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1993.02) VEMO
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
13-0067
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
13-0067
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
13-0004
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
13-0004
Jednostka:
szt
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  4
Ilość biegunów:  4
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia M4
Ciężar [kg]:  1,04
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 146,00 zł
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
13-0039
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
13-0039
Jednostka:
szt
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Ilość biegunów:  4
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
13-0126
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
13-0126
Jednostka:
szt
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Ilość biegunów:  4
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z klamrą
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 117,00 zł
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze