Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek do Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECZ-MZ-008
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECZ-MZ-008
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  400
Numer seryjny:  ECZ-MZ-008
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 181,00 zł
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMI
4.6 (17 ocen)
Kod produktu:
20614
niedostępny
4.6 (17 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
20614
Jednostka:
szt
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Napięcie [V]:  12
Cewka zapłonowa:  Cewka zapłonowa z elektronicznym rozdzielaczem
Ilość biegunów:  5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 374,00 zł
191,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze