Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT do Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek AS-PL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) AS-PL
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek ESEN SKV Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) ESEN SKV
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek HART Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) HART
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAPCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MAPCO
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) VEMO
Producent:SIDAT

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
85.30138
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
85.30138
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30.833
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
30.833
Specyfikacje asortymentowa:  Jarzmo
Ilość biegunów:  7
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30.834
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
30.834
Ilość biegunów:  7
Kształt obudowy wtyczki:  Prostokątny
Liczba otworów do mocowania:  2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze